Doktora git doğum sancısı olabilir vajinada baskı ve ağrı olunca doktorlar gelin diyor açılıp kapanma gibi oluyorsa biraz bastırıp biraz geçip tekrarlıyorsa doğum başlıyor bende sancım var diye gittim yalancı sancı çoktı doktorum doğum ağrısını bu şekilde anlattı gitmende fayda var ne olur ne olmaz.