busra_ulcay153 Arkadaşlar eşimle ilişkiye girdim çocuk istiyor ama ben istemiyorum bende ilişkiden sonra sonra ki gün hapını içtim sonra ki gün gene ilişkiye girdik ama üstünden 24 saat geçmedi bile oo hapın etkisi devam eder mi yoksa yenisini içmelimiyim
gamzecgr busra_ulcay153 Ertesi gün hapı mı? O da %100 koruma sağlamıyor haberiniz olsun onu kullandığım halde kaldım ben bir de sene de 2 kereden fazla o hapı kullanmamak gerekiyor
saleymom busra_ulcay153 çocuk istemiyorsan doğum kontrol hapı kullanman daha sağlıklı olur her açıdan çünkü ertesi gün hapı uzun süreli kullanılmaz
Basakhilal busra_ulcay153 bu hap öyle her gün ya da ayda bir içilmemeli. Doktorlar senede en az 1-2 kere için diyor. Vücuda gerçekten ciddi etkileri var. Daha sonra hamile kalmak isterseniz sorun olabilir haberiniz olsun