Gamzekahraman0209 Merhaba arkadaslar 39+6 haftalık olduk suyumuz normal kilomu iyi ama hala doğmaya niyetimiz yok doktor alttan muanemi de yaptı bu kızın gelmeye niyeti yok dedi bir hafta daha bekleyecez dedi.dogum olmazsa istersen sezeryan istersen suni sancı ile dogum yatırıcam dedi. Bende dogum için ne yapmam lazım bilmiyorum yürüyüs yapmanın doğumla bir alakası da yokmuş ne yapacağım bilmiyorum.
KlncA Gamzekahraman0209 Nasıl yani alakası yok mu ama eğitimlerde ebeler en faydalı şeylerin yürüyüş+merdiven inme çıkma+squat+kedi esnemesi olduğunu söylüyor
Fhryhsn Gamzekahraman0209 bende aynı durumdayım daha bebek kanala inmemiş bana da aynı şeyi söyledi ya suni sancı ya seZeryan dedi
MerveKsackTabara Gamzekahraman0209 hurma yiyin papatya çayı için günde bi fincan ve eğer riskiniz yoksa ilişki doğumu başlatıyomuş
Gamzekahraman0209 MerveKsackTabara doktor da boyle şöyledi ama eşim korkuyor o yuzden malesef bir şey diyemiyorum
Gizemen Ben neler neler yapıyorum da olmuyo en son kendi haline bıraktım gelmiyo Perşembe kontrole gitçez inşallah doğururum artık stres gerginlik korku merak sevinç hepsini aynı anda yaşıyorum😏
Gamzekahraman0209 Gizemen vallahi oyle doktoruma dedim ki evlendiğimn de bu kadar heyecan korku yasamadım bn
MerveKsackTabara Gamzekahraman0209 aslında eşler ilk başta pek bilgi sahibi olmadığı için bebeğe zarar verme açısından çekingen oluyo birlikte bu konuları araştırıp bakarsanız belki faydası olur ☺️
Tuanam Arkadaşlar bende 39 haftalık hamileyim. Bugün az az sanki idrarimi yapar gibi su geldi ama sancim yok ara ara ayağı kalkınca geliyor. Bilgisi olan varmı ne yapmam gerekiyor.
Gamzekahraman0209 Tuanam ama suyun gelse duramazsın ki ara ara değil suyun bir anda bosalıyor diye biliyorum i
Tuanam Gamzekahraman0209 inanın bende anlamadım sancim yok ve sanki az önce bir anda geldi gibi oldu. Dr yazdım henüz birşey yok doğum 24 ve 36 saatte başlar dedi. İnş öyledir. Allahım sağ saglim kucağımiza almayı nasip eylesin
muhteriz Bende aynıyım bekliyorum başka çare yok ne yürüyüş ne başka bir hareket kolumu bile kaldırasım gelmiyor psikolojik olarak çöktüm resmen. Hiç açılmam yok bugün squat yapacağım biraz insallah işe yarar