Kızlar normalde bat 30 du ama geçen ay 27 sinde regl oldum, bugünde adet olmadım, biraz karnım sızladı olucam sandım olmadım. O kadar ümitsizim ki yani, çünkü doktor geç olacaksın adet bidaha yumurtan büyümüş ama yeterli büyüklükte değil demişti.. test yapmadım. İçimi dökeyim dedim 😅 sizlerde durum nasıl?