tunahansmom ne zaman muayene olmalıyım kızlar 🙏🏻 ilk beta 363.8 çıktı 2-3 gün sonra tekrar kan vereceğim sizce beta ne kadar olur ve bebiş muayene de belli olur mu 🥲😇valla hiç bir şey bilmiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim 🥲💖
Cansel76 tunahansmom bnde 378le öğrendim 2gün arayla 1100 oldu sonucum 4+5 haftalıkken kese göründü 6+4 haftalıkken de hem bebek ve kalp atışı
hayalim35 tunahansmom adet günü kan verdim beta 166 çıktı 1 hafta snra da 1791 çıktı şuan tam 6 haftalığım 10 gün sonraya randevum var anca bulabildm
EylmErkt Benim de 5+2 de beta 363 iki gün sonra 1200 oldu 6+4 te keseyi gördük yarın 7+3 kalp atışlarını duymaya gideceğiz inşallah duyulur 🙏🏼
tunahansmom EylmErkt bana hafta söylenmedi kuzum ya bilmiyorum kaç haftalık olduğunu benim hesabıma göre 4 hafta 1 günlük filan olması lazım ama dediğinde göreyse o zaman 5 haftalık mı acaba 🥲 bilmiyorum hiç 💕 inşallah güzelce kalp atışlarını duyarsın bizler de hayırlısıyla duyarız bitanem çok heyecanlı bir süreç 🥲😇💖
hayalim35 tunahansmom Yok canım sağlıkocağına gittim kan verdim randevu aldım ama en yakını 8 eylül o günü bekliom
tunahansmom hayalim35 anladım canım bende yarın inşallah tekrar beta verip muayene olcam da ondan sordum 😇 hakkımızda en hayırlısı olsun inşallah 💕