Cansel76 Kızlar bi iki defa idrar yolu enfeksiyonuyla ilgili post açmıştım herneyse dün bu biraz şiddetli oldu ve yürüyemez hale geldim bugün doktorum hiç kasıldınmı dedi dün biraz evet dedim ama bilmiyorum psikolojik mi sanki kasılmam var ne yapayım sizce
Aslanmommm Cansel76 yok kasılma değildi de kasıklarım az az ağrıyodu şiddetli değil tabi gaz sancısı gibi benzerdi o ağrıya
Aslanmommm Cansel76 doktorum 500ml su şişesine 1 su bardağı ılık su 1 çay bardağı elma sirkesi ile yıka idrarını yaptıktan sonra demişti 1 aya ladar yaptım çok rahattım geçmişti enfeksiyonum ama riskli gebelik geçirdiğim için ılık su açılma yapmıştı ama çok çok iyi gelmişti sirkeli su ama siz normal suyla deneyebilirsiniz