Ay benimde öyleydi 3 gün önce tam hastanedeyken geldi nişanım açılmam olunca da doktor biraz zorladı çatı muayenesinde doğum başlasın diye ama benim kızın gelmeye niyeti yok 😂 ilk gün kanamam oldu baya hatta gece doktora gitmeyi bile düşündüm doktorum kanaman olur normal dedi diye gitmedim ertesi gün akıntı ile beraber kan gelmeye devam etti ilk günkü gibi sadece kan değildi bugün 3. Gün oldu hala ara ara akıntı ile birlikte kahverengi akıntı geliyor internetten araştırdım normal yazıyordu