Arkadaşlar kaç kere başlık açtım hiç kimse yorum yapmıyor. 35 haftalık hamileyim bebeğin baş çevresi haftasıyla uyumlu ama karın çevresi 2 hafta geri kilosu da biraz düşük 35. Haftada dün 2200 gram çıktı. Bir aya kadar böyle bir gerilik yoktu 31. Haftada tespit etti sık gözetime almıştı beni ama bebeğe giden kan akış hızı iyi olduğu için önemli olan o kilosu değil bebek geriden de gelse her hafta bir haftalık gelişiyor demişti. Ama dün kanın akış hızında dengesizlik sezdi ve direk bebeği alalım yarın dedi. Şok oldum ve istemedim ilk defa böyle birşey tespit etti birkaç kere daha gün içinde ya da ertesi gün kontrol edebilirdi bana güvenilir gelmedi açıkçası. Gün içinde başka doktora gittim şehrimde bayağı tanınmış biri ondan randevu aldım. Evet 2 hafta karın çevresi geri ama tüm herşeyi o hariç yolunda dedi. Tüm organlara tüm damarlara baktı kordon damarı rahme giden damarlarım falan. Herşey yolunda sadece bebek biraz minyon o harici başka sorun yok dedi çok ilgilendi herşeyi göstere göstere anlattı. Hareketlerini takip et dedi maşallah gayet hareketli bebeğim. Ama kendi doktorum beni dün şok korkuttu.