Kızlar Rabbim nasip ederse ekimde doğumum var ikinci sezaryanımı olacağım. Sezaryen doğum yapacağım yine zor oluyor mu toparlanması ne biliyim korkularım var mesela ilk yavrumu emziremedim en azından bu yavrumu emzirmek istiyorum hemen süt gelir mi gelmez mi korkularım var lütfen beni aydınlatın tecrübeli annelerden cevap bekliyorum