1prensesannesi__ benim tek belirtim sanki regli olacakmışım gibi vajinamda baskı hissi, bel, kasık ağrısı ve halsizlik gaza gelip kaset test yaptım negatif çıktı. Bat 10 Eylül :( uygulamayı silmeyi bile düşündüm. Okuyup okuyup bedenimde belirti arıyorum. Durduk yere test yapıp üzüldüm. Bu ay boş geçecek sanırım. Bir sonraki ay buraya hamileyim diye yazacak kadar emin olana kadar ara vereceğim.