Srnrcvs Kızlar 32 haftalıgım ne gıbı degısıjlıkler oluyor sizde konusalım🫣 kac kılo aldınız ve mesela doktor muayenesınde artık nst vs bunlar oluyormu dogum konusuluyormu korkmaya basladım😂
Gamze_cnky Srnrcvs 32+4 benim de nst’ye bağlandım pazartesi ilk defa , 6 kg aldım. Doğum korkusu başladı ama düşünmemeye çalışıyorum 😁🤪
Srnrcvs Aa bu haftalarda mı ntsye baglanılıyor cok farklı bısıy daha beklıyor benı desene😂 bende 9 kılo ile yola devam edıyorum
Ayse_1997 Bnde 32+ 3 um dün doktor kontrolüm vardı nst ye girdim bide bebekleriniz kaç kg benim bebeğimin gelişiminin 34 haftaya uyumlu gözüküyor bu normal mi acaba bu durumu yaşayan var mı
Gamze_cnky Ayse_1997 Önde olduğu zaman erken mi alıyorlar bilmiyorum valla ama gelişimini zaten önden tamamlarsa bisey olmaz sanırım 😅