Esmaxzcv benimde tam 32 haftalıkken bi haftalık bir sakinleşme olmuştu hiç hareket etmiyor olsa korkardım ama bilerek sakince bekledim alanı iyice daraldı ondandır dedim o haftanın sonunda kontrolüm vardı çünkü kontrole gideceğim gün içerde çıldırmış gibi davranmaya başlamıştı bebiş gayet sağlıklıyız takip etmeye devam et sen yine tabiki eğer yok denecek kadar azalırsa mutlaka kontrole gir