Ufkumm Merobebe 11 aylık canım elimizden geldiğince işte bakıyoruz Allahım tüm hasta bebişlerimize şifa versin onları annelerinden ayırmasın rabbim
Ufkumm GamzeAltndas çok teşekkür ederim iğne vurdurdu Bi de vajinadan günde 3 kere ilaç alacağım eğer yırtık geçmezse düşükle sonuçlanırmış canım
Atlarlayasayan Denizkizi doplerin ne olduğunu bile bilmiyorum ben mesela çopu kişi de aynı şekilde olabilir :) akşam yemeği ise her kadının başının belası o yüzden o postta yoruöun fazla olması normal bence
Ufkumm Atlarlayasayan Denizkizi bugün doktora dopller alim mi eve dedim yok dedi canım hamilelik te sıkıntı çekenler o kadar çok araştırmacı oluyor ki
Denizkizi Atlarlayasayan bende ilk defa duydum dogum haftasi herkesten isteniyormus ondan bilinecegini dusundum, cok sukur sorunlu bir gebeligim yok bana ozel bir durum degilmis, Allahtan google var da cevap alabildim😀
Merobebe Ufkumm sağlık ocağında bakıyorlar doplerşle sabah akşam git istersen bakarlar hiç sıkıntı olmuyo
Deletedmom15257 Merobebe var cnn göz sorunu var bide hormon düzensizliği reflu fitik kalca çıkığı vardı çok şükür dün gittik atlatmis
Merobebe Deletedmom15257 çok şükür sağlığı yerinde yani değil mi 🤲 Allahım tüm evlatlarımıza sağlık sıhhat versin..🤲 şuan kaç aylık oldu ve kilosu kaç 🥰🥰
Ufkumm Deletedmom15257 genetik bizim sıkıntı yaşayıp görecez diyorlar 17 Aralık ta cvs olacağım bebekten doku örneği alınacak
songul123 Ufkumm rabbim korusun inşallah kuzum bol bol dinlen yerinden kalkma 20 bardak su içiyorum ben hergun sende iç dua edecem senin için güzel haberlerle gel inşallah
Ozderr Melomeltem siz o zaman bu bayanın sorduğu soruya bi cevap verin madem öyle bi yer olduğunu dusunuyorsunuz Eminim kese yırtıgı hakkında bi bilginiz vardır 👍🏻
Ozderr Ufkumm hayır tartışma değil burası doktor platformu da değil herkesin istediğini paylaşma özgürlüğü elinde olan bi platform sizi sırf bu sorduğunuz soru yüzünden yanlış bilgilendirse olan size olacak