Deletedmom15257 canim en iyi sen anlarsin aslinda arkadasi, sende baya sorun yasadin sana da cok dua etmistik cok sukur bebegin yaninda o kotu gunleri az cok atlatmissindir , biraz alttan al yada cevap yazmayabilirsin, birbirinizi kirmaya gerek yok, cunku bayanin bebegi hala karninda stres yasamasi iyi olmaz , doktorculuk yapin demiyor zaten 3 doktora gidiyormus bilgisi olan var mi onu sormus, Allah yardimcisi olsun