Elifbanmaz Valla kızlar bebek kiloları hep degişiyo dün devlete gittim 35+2 yim uygulamaya göre, bana 2590 dedi. Bugün özele gittim 2422g dedi. Yani hiç bunları takmaya gerek yok. Makinasına göre degişiyo. Saglıkla doğsunlar da gerisi önemli degil.