Bsssr 1prensesannesi__ ıste bende beklım mı gıdım mı diyorum bu kimyasal da surkelı gtmek beni yordu 😬
1prensesannesi__ Bsssr sabırla bekleyebilirsen gecikmenin 10. Gunu direk kadin doguma da gidebilirsin kese de gorursun hem 😊
cansureis BusenurOzkan- Ayy Allah kucağına almayı da nasip etsin biz isteyenlere de dua edin lütfen 🤲🫶🏼
Cicekcim BusenurOzkan- benim niye gözlerim dolduysa 😂 Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin bizimkileri de inşallah
aysegull-34 Hayırlı olsun rabbim sağsalim aldırsın kucağınıza aynı silik çizgi 3 test yaptım bende de çıktı ama kanda bişey çıkmadı neden acaba ? kan verince bilgilendirirmisniz benimde😇
1prensesannesi__ Bsssr insAllah canim benim bat 9 Eylül daha 10 gun var en erken ayin 6sinda test yaparım elimde prodoctor var bide predictor var 😃
aysegull-34 Bsssr adetime 24 gün kadar var farklı yerlerden aldım aynı marka değildi kuzenimin başınada böyle bişey geldi şuan yeni doğum yaptı orta da karşıl bir durumdayım
aysegull-34 1prensesannesi__ adetime 24 gün yazmışım üstteki yorumda yanlış olmaz 5 6 gün falan var yeni fark ettim yanlış olduğunu🙈
BusenurOzkan- Dün kan testi verdim 80.34 çıktı çok şükür ki kanda da pozitif güzel dualarınız ve temennileriniz için çok teşekkür ederim inşallah rabbim en kısa zamanda isteyen herkese bu duyguyu tattırır ❤️🥰