Marsmelow ben de bu ay ilk kez denedim, tüm postları okudum anladığım kadarını anlatayım canım
Şimdi adetin bittiğinin ertesi günü bu testi yapmaya başlıyorsun
Her gün mümkünse aynı saatlerde yapacaksın
Yapmadan önce iki saat su içmemiş olman gerekiyor
İlk idrarla da yapmayacaksın
Testleri de atmayip saklayacaksin
Her gün yavaş yavaş t çizgisi koyulasacak
En koyu olduğu gün nerdeyse c çizgisi kadar koyu hatta daha koyu oluyor
Koyulasmaya başlayınca ilişkiyi siklastiracaksin
O koyuluk gitmeye yani siliklesmeye başlayınca yumurta çatlamış oluyor
Bir kaç gün daha devam edebilir ya da birakabilirsin
Catlamadan sonraki 14.gun gibi de erken gebelik testinde çıkıyormuş
Bu ayki testlerim de yükleyeyim sana