deletedmom135 Merhaba Konyalı hamişler Konya eğitim araştırma hastanesine gidip memnun kalan varmı Doğum da
NazlGlnen deletedmom135 görümcem 1 hafta önce orda doğum yaptı ve baya memnun kaldı.. Ama biraz da şans meselesi tabi ..