Sevdeeez Kızlar merhaba. Ankarada doğum fotoğrafı çektirebileceğim memnun kaldığınız ya da beğendiğiniz fotoğraf sanatçısı varsa benimle de paylaşabilir misiniz?
Aykizz45 Daha o bölüme geçemedim ama hangi hastane hangi doktora gidiyorsunuz ? Ben de 9 haftalık hamileyim doktor arıyorum 😅😅
Sevdeeez Aykizz45 Ben ankarada vm medicalpark Keçiören hastanesine gidiyorum. Doktorum bülent yirci. Muhteşem bir doktor. İlk gebeliğim ve çok korkum vardı doktorum o kadar güzel yaklaşıyor ki korkularımı yendim. İyi ki diyorum. Hastanede çok ilgili.
Meyvelisoda Sevdeeez Ben de Bülent hocanın hastasıyım. Hastanenin anlaşmalı olduğu fotoğrafçı var mıdır acaba bi türlü aklıma gelmiyo gittiğimde sormak