Dile kolay 60 gündür mide bulantısından halsizlikten artık insanlıktan cıktım. Bir gün olsun rahat bir nefes almadım. Ne yemek yapabiliyorum ne evi temizleyebiliyorım. Ne yesem midem agzımda. İki ay önceki halimi özlüyorum. 4 yasında bi oğlum var cocugum rezil oldu. Yardımcı olacak kimsede yok. Eşimde aksamaları elinden geldigince yardımcı oluyor. Ama ben ne oturtabiliyorum ne yatabiliyorum. Nefret ettim bu halimden. Sürekli teknede gibi midem yukarda kusmaya hazırım. 10 haftalık hamileyim. Çok erken oğrendim o günden beri böyle halsiz böyle bulantılıyım. Allah affetsin hamile oldıgum için kendime cok kızdım. Ne zaman düzelicek. Ne yapsam biraz iyi olurum ben şaştım kaldım. Prilam ilacda bende hiç ama hiçbi işe yaramadı 😞😞😞