Kızlar bugün acilde ilk kanımı verdim adetim 3 gün gecikti 2. Gün gecikmede direk testte çıktı bugün de kanda kesinleşti. Kanda değerim 1900 çıktı iyi mi sizce yoksa daha 4+5 e göre fazla mı anlamadım her hamilelik farklıdır birbirinden ama birinci gebeliğimde 245 le başlamıştım kandan öğrenmeye