Buse4175 Arkadaşlar benim 1 ayım kaldı görümcem ise yarın sezeryana alınıyor ve hastaneye gidicez eşimle birlikte hediyesi ayrı ama ne almalıyım elim boş gitmek istemiyorum açıkcası benimde ilk gebeliğim onunda ilk gebeliği ne götüreyim ne yer ne içer tecrübeli anneler yazar mısınız
Yenibirannee Buse4175 içecek alabilirsiniz. Hediyesi hazirmis hastanede fazla durmazsiniz zaten bence orda oyle eli bos gitmemek icin biseyler alin
Aleyna_88 Buse4175 güzel kap kek yapabilirsin benim canım en çok kek türü tatlı şeyler istiyordu. Küçük kurabiye tarzı poğaçalar olur birde erik ya da vişne şekerle kaynatıp çok güzel bir meyve suyu yapabilirsiniz bunlar benim hoşuma giderdi🙂
Hil7889 Merhaba ben hiç birsey yiyemedim ilk gün ama süt kaygım vardı rezene çayı içtim bu tarz bitki çayı, kahve ve yanına atıştırmalık kuruyemiş gibi bi minik paket hazırlayabilirsin ☺️