Merhaba kızlar
Daha dün gibi buraya son 99 yazışım şuan normale göre son 33 gün 2 Ekim gozukuyordu normal tarih ama sezeryan olacagim icin 21 Eylüle tarih verdiler yani son 22 gün diyoruz🥰
Allah sag saglim kucagimiza almayi hayirlisi ile buyutmeyinnasip etsin hepimize.
Varmi benim gibi 21 Eylul sezeryan olacaklar ?
Hazirliklar tamam mi?
Benim herseyim hazir cok sukur🙂🙂