busra_ulcay153 erkek bebekte özellikle o bölgede çok ağrı oluyormuş. Ben çok yaşamıyorum ama bana söylenen de hep bu. Bebek büyüdüğü için sırt, kaşıklar, kaburga, mide, böbrek her yere baskı uyguluyor. Tüm bunların ağrıması çok normal, benimde kaburgamda müthiş ağrı var göğüs altımda