Sinemphotographyy 20 mm falandı sonra 33 oldu yükseldi artması iyi dediler normalde 20 mm de görünmezse alıyolar kürtajla ama doktor bana bekleyelim dedi böyle durumda alıyoruz bi bakıyoruz kesede bebek görüyoruz ama iş işten geçmiş oluyor dedi bende ne sac ne yolk kesesi hiç bişey yoktu bomboşdu ben bekledim günler bana zehir oldu araya bayram girmişti bide bayram bile zehir oldu varmı yokmu diye düşünmekten 10 haftalıkken kürtaj diye gittim umudum yoktu hiç . bi baktı doktor elleri ayakları bile haraket ediyor .haftası ile uyumlu birde hayatımın şokunu yaşadım resmen hayatta olmas dediğimiz ne varsa oluyor bunu birtek rabbim bilir yani 🙏🏻 8 haftalıkken üstelik dört doktor dört ayrı ultrasona girdim yinede yoktu bomboştu