Bugün kontrolüm vardı 33+4 haftalık gebelik, doktorum bebeğin gelişimini iyi görmedi sınırda dedi, böyle devam ederse 37 de alırım dedi😥 haftaya tekrardan kontrole çağırdı bol bol sebze ve protein ağırlıklı beslen dedi… başına böyle bişey gelen oldu mu acaba🥺 neler yiyorsunuz bebeğinizin kilo alması için? Şuan kilosu 1900