Merveveli Kızlar 13 haftalık hamileyim buzmaana kadar hep kanamam oldu regl sancısı çekiyorum bildiğin ağır bi şekilde benim gibi olan varmı aranızda kanama için gidiyorum bişey yok diyolar progestan kullanıyorum