Kızlar 36+4 haftalık hamileyim şeker yüklemesi yapılacağı haftada doktorum tokluk kan şekerine baktı 153 çıkmıştı 15 gün diyet yap dedi yaptım ve tekrar tokluk kan şekeri verdim 112 ye düştü o yüzden şeker yüklemesi de yapmadı öyle böyle derken 35+6 da muayenede bebeğimin kilosu 3100 gram ve suyum ortalamanın üstünde çıktı tekrar tokluk kan şekeri istedi bugün 36+4 üz değerim bugün 139 çıktı yani doğuma az bir süre kaldı ne yapmam gerekiyor bu saatten sonra acaba gebelik şekerim varsa hiç bir önlem almadık doktorum da ne şeker yüklemesi yaptı ne diyet verdi ne ilaç kullandırdı bugün sonucumu söylemek için aradım cevap vermedi size danışayım dedim benimle aynı durumda olanlar sizler ne yapıyorsunuz bu süreçte