Sazem Kızlar sürekli iç çamasırım ıslak doktor kontrollerde suyun normal olduğunu soyledi ama tuvalete her gittiğimde ıslak görüyorum çamasırı acaba kaçırır gibi mi oluyor ben kafayı yıcem artık 🤣
Mrsfly Sazem akıntın oluyor olabilir mi? Veya terliyormusun. Benim başından beri akıntım vwr günde 3-5 çamaşır değiştiriyorum artık alıştım😂
Elifeski22 Sazem bende de oluyor 36+6 oldum ara ara baya ıslaklık oluyor ya ter ya da idrar kaçırıyoruz bence 😅 bende akıntı var belki de ondan oluyor 🤔😀
Sazem Mrsfly evet bende iç çamasırı değiştirip duruyorum üst kısımlar ter evet ama çamasırın ortası ceviz büyüklüğünde ıslak sürekli bayadırda böyle diye diye 36 ya geldim 🤓
Mrsfly Sazem normal bence kuzum bende 35 deyim aylardır böle günlük ped sade dişarı cıkınca kullanıyorum onun dışında ebdeyken bazen 3 bazen 5 bazen 8 kez değişiyorum 😂
Elifeski22 Sazem bendede vardı doktor hiçbirşey demeyip fitil ve kaşıntı için ilaç vermişti kaşıntım da vardı iyi geldi fitil ☺️🤔 sarı iyi değil diye biliyorum internette mantar diye geçiyor doktor daha iyi bilir tabi ☺️