Gizmmis Günde 4 adet kullanıyorum doktor sancılarım çıkınca direk buna başladı ve gerçekten sancılanmayı azaltıyor Aysenurdesign
Gokyuzunde2 Aysenurdesign 15.haftada serklaj oldum ve günde 4 saatte bir kullandım çocugum maşallah gayette saglıklı korkmayın doktora güvenmiyosanız gitmeyin
Gizmmis Nidicardı 30 dan önce vermiyorlar ben 30+4 de sancılardan dolayı açılmam artınca başladım 1 haftadır kullanıyorum doğuma kadarda kullanmaya devam edecekmişim zararlı olsa doktorum önermez diye düşünüyorum Aysenurdesign
Asyabuse 30+6 da nidicardı kullanmasam doğururdum. 33+6da doğurdum ama bana sadece hastanede yatarken kullandırttılar toplam 3 kere yatışım yapıldı hepsinde kullandım