Erken gebelik testinde çıkması lazım derdim ama bende şuan 5+4 hamileyim erken gebelik testinde pozitifdi ertesi gün çizgi netleşti mi diye tekrar yaptım vee bariz negatif çıktı hemen tekrar yaptım o da negatif bi sonraki gün yaptım yine pozitifdi hatta kimyasal geçirdiğimi düşünmeye başlamıştım ama çok şükür keseyi gördük en iyisi kan verin çok güvendiğim testler bu ay beni hayal kırıklığına çok ugrattı