arsamveannesi Kizlar bebeğim 3 günlük sürekli emmek istiyor bu normal mi her 40 dk da bir emiyor🤯🤯 sütüm yetmiyor mu acaba bilmiyorum ama emerken dudaklari islaniyor ve sıktğmda sütüm akiyor anlamadim gitti
balevlatlarim3535 arsamveannesi bebeğinizin 40 dk bir emmesi normal süreç zaten yoksa sarilik olur. Daha 3 günlük uyanmazsa bile sizin kaldırıp emzirmeniz lazım.
eveb19 arsamveannesi henüz cok kücük oldugu icin az ve sık emmesi cok normal, sarılık olmaması ve sütünüzün daha da cogalmasi icin bol bol emzirin😊
Hil7889 Selam aynı durumdayız 🥲😂 memem yara olmasa hiç bırakmıcam aslında doymuyor diye düşünüp mama için doktora sordum süt varsa sorun yok dedi bana sizin kız temas bağımlısı dedi ☺️