MelteM2cck bende 2.de 3-4 ay boyunca bulantı oldu ilk zamanlar çok zorlandım ayağa kalkamadım. Ama sonra canım ne isterse yedim/ yiyorum ama oldukça hareketliyim tabi onun etkisi mi bilemiyorum ilkinde hareketli değildim hiç. acıkırsam geceleri bile yiyorum henüz mide yanmalarım başlamadı açıkçası son zamanlarım bence o yüzden tadını çıkarıyorum nasılsa yiyemeyeceğim mide sorunlarım başlayınca. İlkinde aldığım tüm kiloları da birkaç ay içinde vermiştim emzirmenin etkisi büyük hiç çabalamadım vermek için galiba biraz da ona güveniyorum ben. Bence hamileliğin tadını çıkarın. Kilo almada en büyük sebep gece yemeleridir genelde ona dikkat edebilirsiniz.