elifec canım merhaba yeğenim, yani teyzemin küçük kızında da kalbinde üfürüm ve parlama vardı. Sağlıkla doğdu sonrasında üfürük için doktora rutin kontrollere gitti doğduktan bir süre sonra kendiliğinden kayboldu geçti. Sizde sadece parlama mevcut sanırım çoğunlukla kalp atım hızı normalse kendiliğinden kayboluyor diye biliyorum. Benim bebeğimde de bağırsakda parlama var mesela . İçini ferah tut kötü şeyler getirme hiç aklına en doğru bilgileri doktorun verecektir. Rabbim sağ selamet kavuştursun yavrularımıza inşallah 🙏🏻 🌺