Benim bebeği ilk öğrendiğimde beta 438 di ve ben bebeği adetime 4 gün kala öğrendiğim halde bu değer çıktı ondan sonra gittiğimde 3826 çıktı En son gittiğimde 20542 çıktı bunun sonucunu görmeden beni normal ultrasona aldı doktor keseyi direk gördü ama 10 gün sonra tekrar gel kalp atışını dinleyelim dedi 10000 olsun dedi suan bebek 6+5 haftalık normal mi ilerliyor sizce beta yani normal mi bu en sonki değer sizlerin kaçtı tartışalım biraz