Ozlemsiii34 Hanımlar merhaba test sonucum çıktı ama bugün hastaneler kapalı olduğu için muayene olamadım doktor olmadığı için. Aranızda anlayan var mı veya bir doktora denk gelirim belki :)))))) AFP: 22.0 UE3: 0.582 HCG: 19111
Hamiii Ozlemsiii34 ay ben şeyi merak ediyorum 2li 3 lü taramada bebeğin ultrason resimlerini veriyorlar mı 🤭