Tgba20 Kızlar ben 14+5 günlük hamileyim. Bi kaç gündür göğüs hassasiyetimin geçtiğini hissediyorum. Birazcık tedirgin oldum. Sizde durumlar nasıl. 2 trimesterda hala belirtileriniz devam ediyo mu geçen var mı?
[silindi] Bende 14+4’üm ve hiç belirtim yok ilk haftalarımda bulantılarım oluyordu halsizlik yorgunluk oluyordu ama 13. Haftadan sonra geçti hepsi çok rahatım