Bende agdaya gidiyorum bir problem olmadı şuana kadar 18 haftayim. Bu arada 2. Gebeliğim. Kararma her kadında olan bir durum doğumdan sonra geçiyor desem yalan olur. Ama artan tüylenme, karın ve göğüs tuylenmesi,karın çizgisi doğumdan sonra gidiyor kalmiyor