Kızlar merhaba, 39+2yim 2 defa başıma geliyor ilk sancı 1 hafta önceydi bide bu gece karnım sertleşiyor ağrı baskı oluyor nefesim kesiliyor kasılma Sayar dan takip ediyorum 5 dk 4dk arasında geliyor ve adet ağrısı belimde ve karnimda oluşuyor hatta hastaneye gidin diye uyarı verdi 2sindede. 2 saat böyle çektikten sonra geçiyor yalancı sancı böyle sıklıkla gelmez diye biliyorum. Pazartesi günü gitmiştim doktorma ilk kez Alttan muayene etti 1 santim açılma var dedi ama bu haftada her hamilede görülebilir demişti. Yarın kontrolüm var gideceğim ama bu gelen kasılmalar ne ? Tecrübesi olan yardımcı olabilir mi?