Arkadaşlar lütfen yardımcı olurmusunuz bu haftalarda saç boyatan oldu mu yani saçım çok kötü durumda kendimi kötü hissediyorum genetik beyazlarım var yaşım genç olmasına rağmen boyatmak zorunda kalıyorum özellikle ön kısımlarda oldukça yoğun bu haftalarda boyatan oldu mu 🥲