Hazal0758 Gebelikte haftada bir kez falan kola içiyorum çok canım çekiyor bebeğe zararlı mıdır bilmiyorum çok vicdan azabı çekiyorum :(
Rulina Minigiim-vebenn52 Hazal0758 bende arada Hazal0758 vallahi bende arada dayanamayıp içiyorum sıcaklarda çok iyi gidiyo ama biraz sulandırıp en azından öyle içebilirsin dayanamıyosan :)
minikmucizeemaak Hazal0758 25+1 haftalığız canım istediğinde bende içiyorum sonuçta litrelerce bitirmiyoruz ki
Gulnara25 Hazal0758 içiyorum valla,yalan söyleyemiycem. Abur cubur da yiyorum. Ama tabii ki önermek için söylemiyorum bunları. 3. gebeliğim, her 3ünde fazla kısıtlamadım kendimi Sadece bunda gebelik şekerim olduğu için bu aralar dikkat etmeye çalışıyorum.
Ebrugrgn Hiç bi şey olmaz doktorlar abartmadığınız sürece kendinizi çok da kısıtlamayın diyor her gün şişe şişe içmiyorsunuz ya sanki ben de arada içiyorum canım çok çektiğinde
N-23 Bende arada içiyorum 1 bardak en fazla 2 , çünkü insan dayanamıyor sıcaklarda harareti en iyi o alıyo gbı geliyor 😄
Ilkay08 Ben kendimi kısıtlamıyorum abartmadıgınız sürece bence sorun olmaz bazen okuyorum hamileligi boyunca sigara içen bile var bı bardak koladan bişey olmaz benim fikrim
TugbaYalcin57 Hazal0758 Benimde cok canim cekiyo arada iciyorum az bisey sulandiriyorum tadini bozmadan icmeden duramiyorum😏