Merhaba ben size birşey sormak istiyorum hanımlar ben şuan 7+2 haftalık hamileyim tam 7+0 iken kontrolüm vardı Bebegi tam göremedik kalp atışları da çok hafif duyduk doktorum alttan bakmayı teklif etti bende onu kabul etmedim korktum o sırada sonradan pişman oldum tabi haftaya tekrar gel dedi yine goremezsek alttan bakarız dedi tamam dedim sizler kaçıncı haftada gördünüz ve duydunuz kalp atışlarını başına böyle gelen oldu mu doktorum geç döllenme olabilir o yüzden olabilir dedi bu haftalarda görmeye başlarız stres yapma dedi ama sürekli aklıma takılıyor