Ozgetk Kizlar gece kanamam oldu pembe renkli hemen acile gittim rahim agzinda aktif kanama yok dedi sabah doktora gittim bisey görünmüyor dedi suan da kahvrengi lekelenmeler var sizce neden 🥺🥺6 haftalık hamilelik daha önce basina gelen var mi
Zehraargan Ozgetk 6+5 haftalikken kanamam olmuştu benim ama rahimde perde var diye. Doktor hemen progestan ve proluton iğneye başlattı
mrsmom_ Ozgetk progestan baslamasi lazim baska doktora gorunun bakalm böyle zamanlarda doktor cok onemli
Prens_prenses777 Ozgetk bnm başıma geldi aynı senin durumun canm korkma bnde çok korktum hatta ağladım morelim 0 a düştü mesai saatleri dışında hastaneye gittim kadın doğum yerinde alttan baktılar sana dediği gibi dediler ertesi gün doktora çık dediler sabahına doktora gittim kalp atışı başlamıştı ama dinletmemisti 6+4du sanırım sübhanallah şuan 26 haftalık olduk rabbim herkese sağlıklı doğumlar nasip etsin İNŞALLAH 🤲🥰
Gunes1723 Önlem amaçlı Progestan falan başlamadılar mı yerlerine kanaması olabilir belki ama bence başka bi doktora gözük hamilelikte hiç bir kanama renklenme normal sayılmaz , korkutmak istemem Rabbim korusun tabiki ama
Gunes1723 Ozgetk benim o hafta sancılarım vardı meğer rahim içi kanama alanım varmış doktorum hemen Progestan başlamıştı bebek rahat tutunsun ve sıkıntı yaşamayalım diye
Prens_prenses777 Ozgetk evet gülüm hatta hemşire gösterdi bu kanama sayılmaz leke dedi korkma dedi genede taktir ilahi dedi sen doktora görün dedi korka korka gitmiştim doktora sende öyle yap git Dr için rahatlasın