31+5 haftalık hamileyim. Bugün gittiğim kontrolde bebeğimin boynuna 1 tur kordon dolandığını ve suyumun biraz azaldığını öğrendim. Başka bir sorun yok. Hareketlerinde azalma olursa nst çektirmemi söyledi doktor ama çok endişelendim. Bu haftalarda bunları yaşayıp ne gibi önlemler aldınız? 😔