naneliseker_ 19 haftaya girdik şükür. Ama sanki haftalar ilerledikçe ağrım oluyor korkmalı mıyım? Genellikle genital bölgem ve kasiklarim Dün hersey yolunda dedi doktor. Özellikle temizlik vs. Ederken de oluyor normal mi ? Çok yorulmuyorum.
Freyan naneliseker_ O haftalarda rahim büyüyor ağrı normal k4ndinizi temizlikle işle güçle yormamaya çalışın dinlenin
Freyan naneliseker_ Cok eğilip kalkmayın, cekmeyin, itmeyin esyalarj vs ağır kaldirmayin kısaca kendine prenses gibi davranacak ve davrandiracaksin😃
Minigiim-vebenn52 naneliseker_ evet bende de 19 hafta kasık ağrısı oluyo özellikle yatarken falan hiç rahat edemiyorum ama normal dedi doktor
Hilalgurce naneliseker_ 16 haftadan beri vajinamla ağrı hissediyorum yatarken kalkarken yatakta dönerken hep normal dediler şu an 36 haftalık hamileyim artık belime vurdu kasıklarında değilse ağrı sorun yok dedi doktor kasıkta olunca enfeksiyon riski oluyormuş