Merhaba arkadaşlar ovitra çatlama iğnesi vurulduğum günle beraber 10 gün hiç bir belirti yok göğüsler de hassasiyet yok böyle olup pozitif olan var mı yoksa tutmadı mı herkesin bir belirti oluyormuş benim olmadı merak ettim hiç belirti yaşamayıp gebe kalan oldu mu