Kızlar adetim 3 gün geçti bende kan testi verdim 363.8 çıktı 🙏🏻 ne zaman muayene olmalıyım 🙏🏻 bir de 2-3 gün sonra tekarar kan vereceğim sizce beta ne kadar olur ve bebiş muayene de belli olur mu 🥲😇valla olursa ilk gebeliğim olacak hiç bir şey bilmiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim 🥲💖