Merhaba arkadaşlae 18 haftalık hamileyim dün idrar yolu enfeksiyonu olduğunu öğrendim gece ilaç Kullandım sabah yürürken kasığımda acı var taş var gibi sanki ağrı var hafiften yatarken normal ama hareket ettiğimde kötü oluyo başına gelen varmı çok korktum o acı ağrı normal midir