Osi30 hiç bilmiyorum ilk zamanlarımda gitmiştim sonuç göstermeye içerde 3 kişi oturmuş gün gibi goy goy yapıyorlar mesaimiz bitti diyip sonuçlarıma bakmadılar saat 4e 10 vardı üstelik bir türlü göstermeye gidemedim çalışıyordum çünkü asla yardımcı olmuyorlardı 3te çıkıyordum işten bi sonraki gittiğimde de bu satte sonuç bakmıyoruz sabah gelin demişlerdi baya gıcık oldum gitmedim bi daha