Kızlar akşam odanın kapısını kapatırken belime bir ağrı saplandı hala da geçmedi eğilip dogrulamiyorum kontrole gittim bebekte bi sıkıntı yok ama bu nasıl geçecek yaşayan var mi batıyor resmen kaybım var zaten buda beni korkutuyor şuan 12 +4 haftalık hamileyim